Servicii de
Cadastru

Documentaţiile cadastrale întocmite la cerere, în vederea înscrierii în evidenţele de cadastru şi carte funciară, pot fi:

  • documentaţie pentru prima înscriere în sistemul integrat de cadastru şi carte funciară;
  • documentaţie pentru actualizarea informaţiilor cadastrale ale imobilelor înscrise în evidenţele de cadastru şi carte funciară:

    - înscriere/radiere construcţii;
    - modificare limită;
    - modificare suprafaţă;
    - actualizare categorii de folosinţă/destinaţii pentru o parte din imobil;
    - repoziţionare;
    - identificarea părţii din imobil afectată de dezmembrăminte ale dreptului de proprietate în cazul în
    care aceste drepturi sunt constituite numai pe o parte din imobil;
    - actualizarea altor informaţii cu privire la imobil;

  • documentaţie de identificare a amplasamentului imobilului situat pe alt UAT decât cel în evidenţa căruia a fost înregistrat în cartea funciară;
  • documentaţie întocmită în vederea atribuirii numărului cadastral, fără înscriere în cartea funciară;
  • documentaţie pentru dezlipire/alipire teren;
  • documentaţie de prima înregistrare UI;
  • documentaţie pentru apartamentare;
  • documentaţie pentru subapartamentare/alipire UI;
  • documentaţie pentru reapartamentare;
  • în vederea reconstituirii cărţii funciare pierdute, distruse sau sustrase